Sunday, August 23, 2009

Perjuangan Tetap Diteruskan!!

Salam Ramadhan dan selamat menduduki peperiksaan semester akhir kepada semua pimpinan ALAM,sahabat seperjuangan saya dan semua warga KUIS
seluruhnya.Sudah berlamaan saya tidak mengemaskini blog dan menulis artikel baru,bersawang sudah blog saya ini. Ada beberapa artikel masih berada dalam simpanan yang belum saya letakkan di blog.Insya Allah,sedikit masa lagi saya postkan di dalam blog.Awal-awal lagi saya beritahu,artikel saya belum mampu dapat mengasak minda para pembaca.Saya masih lagi dalam proses pembelajaran untuk menjadi seperti sahabat-sahabt saya yang sering mencabar saya dalam penulisan.Semoga menginjaknya saya pada umur 20 tahun dan berada di tahun akhir dalam bidang yang saya menuntut ini dapat menjadikan saya seorang insan apabila dicampak di mana-mana ada gunanya dan membawa manfaat pada keluarga dan Islam terutamanya.

No comments: